0
Introduction to Programming with Greenfoot: Object - Oriemted Programming in Java with Games and Simulations (P)
Written by Greefoot creator and Bluej developer, Michael Kolling, Introduction to Programming Using Greenfoot uses Greenfoot, and award-winning...
ผู้เขียน Michael Schneider
หนังสือ855.00 บาท
เนื้อหาโดยสังเขป

The only textbook to teach Java programming using Greenfoot-this is “Serious Fun. Programming doesn't have to be dry and boring. This book teaches Java programming in an interactive and engaging way that is technically relevant, pedagogically sound, and highly motivational for students. Using the Greenfoot environment, and an extensive collection of compelling example projects, students are given a unique, graphical framework in which to learn programming.

สารบัญ

Chapter 1 Getting to know Greenfoot
Chapter 2 The first program : Little Crab
Chapter 3 Improving the Crab-more sophisticated programming
Chapter 4 Finishing the crab game
Chapter 5 Making music : An on-screen piano
Chapter 6 Interacting objects : Newton's Lab
Chapter 7 Collision detection : Asteroids
Chapter 8 Creating images and sound
Chapter 9 Simulations
Chapter 10 Additional scenario ideas

รายละเอียดหนังสือ
ISBN: 0132454289 (ปกอ่อน) 190 หน้า
ขนาด: 191 x 235 x 12 มม.
น้ำหนัก: 390 กรัม
เนื้อในพิมพ์: คละสี
ชนิดกระดาษ: กระดาษปอนด์
สำนักพิมพ์Pearson Education Indochaina Ltd.
เดือนปีที่พิมพ์: --/2010
สินค้าที่ลูกค้ามักซื้อด้วยกัน