0
OpenGL Programming Guide: The Official Guide to Learning OpenGL, Version 2
ผู้เขียน Dave Shreiner and (et.al)
หนังสือ2,218.25 บาท
เนื้อหาโดยสังเขป

    This new edition of the popular guide (it's called the "Redbook" within the OpenGL programming community) is updated for OpenGL versions 1.5 and 2.0. Assuming familiarity with C programming and advanced mathematics, the guide explains how to draw a properly colored and lit 3D object with the OpenGL graphics system, and add sophisticated features to a 3D scene. The fifth edition covers vertex arrays in buffer objects, occlusion queries, and the new shader features in 2.0. Annotation ฉ2005 Book News, Inc., Portland, OR

สารบัญ

1 Introduction to OpenGL
2 State management and drawing geometric objects
3 Viewing
4 Color
5 Lighting
6 Blending, antialiasing, fog, and polygon offset
7 Display lists
8 Drawing pixels, bitmaps, fonts, and images
9 Texture mapping
10 The framebuffer
etc.

รายละเอียดหนังสือ
ISBN: 0321335732 (ปกอ่อน) 838 หน้า
ขนาด: 180 x 235 x 41 มม.
น้ำหนัก: 1325 กรัม
เนื้อในพิมพ์: ขาวดำ
สำนักพิมพ์Addison-Wesley Publishing Company, Inc.
เดือนปีที่พิมพ์: 2006
สินค้าที่ลูกค้ามักซื้อด้วยกัน